- studiu – eseu argumentativ;
- portofoliu curricular;
- proiect – proiectarea educaţională;
- studii de caz – modele de învăţare centrată pe student – portofoliu;
- itemi, descriptori de performanţă, grile de evaluare;
- chestionar de evaluare cu rată de succes de min. 90%; certificat de participare;
- chestionar de apreciere a activităţii formatorilor.
OS2:
- document privind setul de specificații tehnice și structura platformei;
- platforma educațională a facultății;
- baza de date cu materialele didactice integrate pe platformă;
- document privind mecanismele de acces, consultare și utilizare a platformei și a materialelor incluse
- model de gestionare a parteneriatelor cu firmele;
- program de permanentizare a întâlnirilor studenților cu reprezentanții companiilor/firmelor;
- studiu cu propuneri de îmbunătățire a relațiilor facultății cu companiile prin intermediul absolvenților;
- studiu cu propuneri de îmbunătățire a curriculei
- un seminar de instruire privind standardele de automatizare a clădirilor, organizat pentru 30 de studenți;
- o vizită de studiu la centrul de comandă al unei companii, organizată pentru 30 de studenți;
- document de sinteză privind opinia studenților;
- laboratoare cu infrastructura modernizată.
- studiu privind cadrul legislativ;
- studiu privind proprietatea intelectuală;
- studiu privind digitizarea;
- un training de utilizare a pachetului software antiplagiat organizat pentru cel puțin 25 cadre didactice ale Facultății de Inginerie (min. 70% din total);
- chestionare de evaluare cu rată de succes de min. 90%.
OS6:
- organizarea echipei de implementare; stabilirea grupurilor ţintă; coordonarea interacțiunii experților și a procesului de formare;
- rapoarte tehnice și financiare;
- documentația aferentă achizițiilor;
- strategia de comunicare;
- site pentru prezentarea și diseminarea rezultatelor proiectului
- studii de caz;
- studiu comparativ;
- studiu argumentativ;
- studii de caz – modele de învăţare centrată pe student;
- itemi, descriptori de performanţă, grile de evaluare;
- chestionar de evaluare cu rată de succes de min. 90%;
- chestionar de apreciere a activităţii formatorilor.
OS 2:
- document privind setul de specificații tehnice pentru configurația hardware;
- document privind setul de specificații tehnice pentru structura platformei extinse;
- platforma educațională e-campus;
- baza de date cu minimum 75% din materialele educaționale integrate pe platformă;
- document privind mecanismele de acces, consultare și utilizare a platformei și a materialelor incluse.
OS 3:
- capitol de curs Standarde și reglementări;
- capitol de curs Fundamentele eticii academice;
- capitol de curs Deontologia metodelor de cercetare;
- capitol de curs Mijloacele electronice de verificare a lucrărilor;
- cursul de Etică și integritate academică.
OS 4:
- seminar de instruire privind acquis-ul comunitar şi naţional de mediu şi Standardul certificabil ISO 14001, organizat pentru 50 studenți;
- vizite de studiu la instituţii cu activităţi în domeniul protecţiei mediului, Depozitul ecologic de deşeuri Sighişoara, Platforma BICAPA Târnăveni, organizate pentru 50 studenți;
- workshop/întâlnire cu specialişti ai Autorității teritoriale pentru protecţia mediului, în vederea diseminării şi însuşirii unei concepţii ecologice unitare;
OS 5:
- două seminarii de instruire privind Standardul ISO 1219 și Standardul IEC 60076-10, organizate pentru 50 de studenți;
- vizite de studiu la Centrul de control linii automatizate din competența Azomureș și la Stațiile din competența Transelectrica și Electrica, organizate pentru 50 studenți;
- laboratoare cu infrastructura modernizată;
- document de sinteză privind opinia studenților.